WTK Ślęza Siechnice 2011

sobota, 12 marca 2011

Oko w oko z zawodniczką Ślęzy... dziś Marta Danielik

Przedstawiamy Wam kolejną zawodniczkę Ślęzy w serii "Oko w oko". Dziś na przesłuchaniu skrzydłowa Marta Danielik.

Pierwsza myśl po obudzeniu się rano...
- ale mi się nie chce.

Wygrywasz milion $ który musisz wydać w ciągu dnia... 

-. zainwestuję... kupię domek z ogródkiem i spędzę długie wakacje na wyspie...

Wiosna, lato, jesień czy zima?
- lato zdecydowanie

U ludzi cenisz...
- uczciwość

Teatr czy kino?
- kino choć teatr czemu nie...

Jak miałaś 10 lat to...
- trenowałam taniec...

Ulubiona liczba?
- 9

Uwierzmy w reinkarnację - jakim zwierzątkiem byś była i dlaczego?
- nigdy o tym nie myślałam..., ale wiewiórką...

Co Cie drażni najbardziej?
- pewność siebie innych osób, chociaż sama taka jestem!

Koszykówka to... 
- sposób na życie

Ulubiona potrawa... 
- zdecydowanie rosół i skrzydełka po chińsku w wykonaniu mojej mamy...

Co było pierwsze: jajko czy kura i dlaczego? 
- prehistoryczna kura... potem nasze jajko i nasza kura...

Najlepsza piosenka na świecie? 
- metallica- nothing else matters

Przesądy?
- brak...

W jednym zdaniu o swoich wymarzonych wakacjach:
- długie plażowanie na mało zaludnionej wyspie... daleko od domu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz